Пошук Меню
Головна Останні Новини Меню
ДОСВІД

Досвід: The Chemical Brothers

«Ми не прихильники тусовок діджеїв, нам би було краще просто провести час із друзями»

  • Редакція
  • 6 September 2023

Британський електронний дует The Chemical Brothers складається з двох музикантів — Тома Роулендса (Chemical Tom) та Еда Саймонса (Chemical Ed). Свою кар’єру хлопці почали в 1989 році і спершу мали назву Dust Brother на честь однойменних продюсерів зі США. Проте в 1995 році через юридичні проблеми їм довелося перейменуватися в The Chemical Brothers. Разом із The Prodigy, Fatboy Slim, The Crystal Method та іншими вони вважаються піонерами біг-біту.

8 вересня The Chemical Brothers випустять 10-й студійний альбом під назвою «For That Beautiful Feeling». Редакція Mixmag Україна зібрала думки та цитати з інтерв’ю дуету за 34 роки їхньої кар’єри.

— 1995 Muzik Magazine:

«Ми насправді не маємо багато спільного з кимось іншим на сцені. Напевно, є одна чи дві людини, яким ми маємо потиснути руку й запитати, що вони п’ють на барі, але ми не хочемо грати в цю гру. У танцювальній музиці забагато тих, хто хоче бути "своїми в дошку". Деякі люди побудували цілу кар’єру, будучи "хорошими хлопцями". Це все дурниці. Ми не любимо тусовки діджеїв, ми краще б провели час із друзями».

«Я не маю обов’язкової поваги до минулого. Ми не такі, як усі ті групи, які зараз відчайдушно намагаються зробити так, щоб їхні записи звучали, як старі детройтські треки. Це не ми. Ми не говоримо постійно про засновників техно та таке інше. Ми не дотримуємося якоїсь уявної лінії. Такі, як ми та Ендрю Везеролл (Andrew Weatherall), просто роблять свою справу. Подивіться, як багато людей тригерить Ендрю. Це просто тому, що ми наважилися прокласти свій власний шлях.

Люди можуть скільки завгодно критикувати те, що ми робимо, але це ніколи не завадить нам повністю вірити у звуки, що доносяться з колонок».

— 2007 (by David Sinclair, Independent):

«Ми ніколи не вважали себе відповідальними за сцену чи щось таке. Для нас головним завжди було створювати записи, які б збуджували людей і демонстрували, що ми можемо пропонувати цікаву музику».

«Від самого початку існувало стереотипне уявлення, що електронна музика — це хлопці, які крутять ручки на сцені. Ми ніколи не думали, що це нудно, але коли граємо наживо, в нас завжди велика саунд-система та візуальні елементи. Ми хочемо, щоб люди слухали музику в дійсно захопливому середовищі. Візуальні ефекти є частиною цього, щоб відвідувачі відчували дезорієнтацію та могли повністю зануритися у виступ. Для нас завжди було важливо створювати цей різновид досвіду. Усе це також асоціюється із Pink Floyd та Velvet Underground…», — Ед Саймонс.

— 2015 (by Philip Sherburne, Pitchfork):

«Мені подобається ідея, наприклад, поєднати хай-хет із якогось старого джазового запису поруч із семплом, зробленим з падіння шматка бетону у воду, поряд зі звуком удару смичка по тарілці. Нам просто подобається створювати цікаві звуки й органічно вплітати їх у музичний контекст», — Том Роулендс.

— 2016 (by Aaron Drain, The Thin Air):

«Існує особлива культура в електронній музиці. І якщо ви намагаєтесь імітувати її постійно, це обмежує вас. Я вважаю, що ви повинні мати власну концепцію або аудіовізуальне бачення сучасного звучання, не намагаючись бути ретро чи створювати звук, що спирається на минуле. Секрет у тому, щоб пройти цією лінією», — Ед Саймонс.

— 2019 (by Thomas Smith, NME):

«Зараз я не зовсім розумію, що таке поп-музика. Вона може бути чим завгодно, що добре, в якомусь сенсі. Сьогодні танцювальна музика асимілюється в поп. Але тоді наші записи потрапляли в чарти випадково. Ми створили "Hey Boy Hey Girl", щоб прокачати клуб о 2-й годині ночі в суботу, але також мы хотіли, щоб хтось відчув ту саму енергію, слухаючи трек в своєму автомобілі у вівторок вдень».

— 2019 (by Emma Robertson, The Talks):

«Я вважаю, коли ти тільки починаєш створювати музику, у тебе немає вибору, як це робити. Ти такий: "Я можу робити це лише так, тому що це єдиний спосіб, який я знаю. У мене немає навичок або знань, як додати барабани, або як має звучати бас. Це те, що виходить із мене". Можливо, це початок вашого шляху. Потім ви розумієте, що інколи вміння та майстерність можуть бути переоцінені. Особливо в електронній музиці. Дуже легко створити музику, яка з технічного погляду звучить добре, але водночас є дуже нудною».

— 2019 (by Alex Petridis, The Guardian):

«Багато з наших записів створено за допомогою поєднання різних елементів, щоб отримати цікавий результат. Сьогодні, завдяки технологіям, ви можете поєднувати майже будь-що із будь-чим. Але тоді це було про те, щоб знайти дивну комбінацію, в якій взаємодіють два або три елементи. Вони можуть не дуже відповідати один одному, бути не зовсім гармонійними, але звук, який вони створюють, набагато цікавіший, ніж щось ідеальне».

«Музика, яку ми створюємо, завжди була більшою, ніж ми. Мені подобається той факт, що люди знають нашу групу або нашу музику, але зовсім не знають нас. Це дає вам свободу в тому, як експериментувати, жити власним життям, відокремлюючи себе від персонажа. Ми чули, що нам бракує харизми. Ну, ми й не прагнули цього статусу… Ми ті, ким ми є: хороші діти середнього класу, тихі та розумні. Сидіти тут і вигадувати рок-н-ролл було б дурницею. Ніхто з нас не збирається ставати кимось на кшталт Дейва Геана», — Том Роулендс.

— 2019 (by Zane Lowe, Apple Music):

«Ми все ще залишаємось вірні своєму підходу до створення музики: великі аналогові мікшерні консолі, різноманітні цікаві синтезатори й багато імпровізації, допоки не знайдемо щось захопливе. Якщо ви молоді та маєте ноутбук і Ableton, це ваш природний інструмент, і те, що ви знаєте, стає вашим музичним інструментом. Ми виросли в часи, коли були семплери AKAI, і ми згаяли багато часу, намагаючись вийняти з них максимум. Тепер це лише ноутбук, і це ваш інструмент», — Том Роулендс.

«Гедонізм, ескапізм і трансцендентність — це, в якомусь сенсі, способи протистояти темряві. У 80-х, коли ми ходили на рейви, усе асоціювалося з миром і любов’ю. Було відчуття, що просто танцюючи разом та насолоджуючись компанією інших, ви робите щось справді революційне. З часом це якось змінилося і багато танцювальної музики стало святом гарних луків та релаксу. Це все добре, але бути молодими й втрачати себе в музиці – це те, що нас визначило», — Ед Саймонс.

— 2023 (by Zane Lowe, Apple Music):

«Робіть речі разом зі своїми друзями. Ми з Едом були друзями ще до того, як почали займатися музикою. Наша дружба насправді є ключем до того, чому ми все ще це робимо, чому ми все ще їдемо в тур, чому ми все ще можемо бути в одній кімнаті, створюючи музику разом. Тому що ми друзі. Це в основі того, що ми робимо», — Том Роулендс.

Наступна сторінка
Завантаження…
Завантаження…